Peşə təhsili müəssisələrinə direktor və direktor müavinlərinin işə qəbuluna başlanılır

Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi tabeliyində olan, həmçinin Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin tabeliyində olan peşə təhsili müəssisələrinə direktor və direktor müavinlərinin mərkəzləşmiş imtahanla işə qəbulu aparılacaq. Peşə təhsili müəssisələrində direktor və direktor müavini kimi çalışmaq istəyən şəxslər 22 yanvar – 7 fevral  tarixləri arasında https://portal.edu.az/ elektron müraciət portalı vasitəsilə  qeydiyyatdan keçə bilərlər.
Müsabiqə çərçivəsində ümumilikdə respublika üzrə 14 direktor və 54 direktor müavini, Naxçıvan Muxtar Respublikası üzrə isə 3 direktor vakansiyası elan olunacaq.
Direktor və direktor müavinlərinin işə qəbulu müsabiqəsi elektron ərizə qeydiyyatı və vakant yerlərin seçilməsi, ərizədəki göstəricilərin qiymətləndirilməsi, test imtahanı və müsahibə mərhələlərindən ibarətdir. Ərizələri təsdiq edilən namizədlər  fevral ayında qanunvericilik, məntiq və müvafiq sahəyə aid suallar üzrə imtahandan keçəcəklər. Müsahibələrin keçirilməsi isə mart ayına planlaşdırılır.

Ardını oxu...

Naxçıvan regional “ASAN xidmət” mərkəzində ilk dəfə olaraq Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən təhsil xidmətlərinin göstərilməsinə başlanılıb

Yanvarın 21-dən  Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan Naxçıvan  regional “ASAN xidmət” mərkəzində ilk dəfə olaraq Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən 6 adda təhsil xidmətlərinin göstərilməsinə başlanılıb.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Elxan Nəcəfov və Naxçıvan  regional “ASAN xidmət” mərkəzinin direktoru Tural Əliyev Mərkəzdə Nazirlik üçün yaradılan bölmə ilə tanış olub, xidmət göstərəcək əməkdaşlara tövsiyyə və tapşırıqlarını çatdırıblar.

Ardını oxu...

V Azərbaycan Astronomiya Olimpiadasının respublika seçim turu keçiriləcək

Fevralın 1-də ümumtəhsil müəssisələrinin IX-XI sinif şagirdləri arasında V Azərbaycan Astronomiya Olimpiadasının respublika seçim mərhələsi keçiriləcək.
Olimpiadanın keçirilməsində məqsəd şagirdlər arasında astronomiya sahəsinə marağın artırılması, təhsil sistemində astronomiyaya daha geniş yer verilməsinin təşviq edilməsi, həmçinin qaliblərin Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadasına hazırlığının təmin olunmasıdır.
Olimpiadanın təşkilatçıları Bakı Dövlət Universiteti (BDU), Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, N. Tusi adına Şamaxı Astrofizika Rəsədxanası, Respublika Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzi və “Həvəskar Astronomlar Cəmiyyəti” İctimai Birliyidir.

Ardını oxu...

31 Dekabr- Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və 2024-cü ilin təhsil yekunlarına həsr olunmuş tədbir keçirilib

Dekabrın 29-da Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyində 31 Dekabr- Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və 2024-cü ilin təhsil yekunlarına həsr olunmuş tədbir keçirilib.
Tədbirdə Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Elxan Nəcəfov 2024-cü ildə təhsil sahəsində həyata keçirilən məqsədyönlü tədbirlərdən, əldə olunan nailiyyətlərdən danışıb.
Qeyd olunub ki, buraxılış və qəbul imtahanlarında şagirdlərimiz tərəfindən son 5 ilin ən yüksək nəticələri əldə edilib. Eyni zamanda fərqlənmə attestatı ilə məktəbi bitirən məzunlarımızın sayı ötən illə müqayisədə  əhəmiyyətli dərəcədə artıb. 327 məzun 500-700 intervalında bal toplayıb ki, buda  ötən tədris ili ilə müqayisədə 67 faiz çoxdur.

Ardını oxu...

STEAM Təlim-Tədris Mərkəzindən ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri üçün növbəti onlayn dərs keçirilib

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə STEAM Təlim-Tədris Mərkəzindən  STEAM tədris edilən muxtar respublikanın ümumtəhsil məktəbərinin şagirdləri üçün  “3D CAD texnologiyası: üzrə TinkerCAD proqramı, 3D modelləşdirmə” mövzusunda növbəti onlayn dərs keçirilib.
Mərkəzin 3D Texnologiyalar üzrə təlimatçısı Müxtar Nəzərov tərəfindən keçirilən onlayn dərsdə 3D modelləşdirmənin tətbiqi nümayiş etdirilib,  dizayn və prototipləmə potensialı vurğulanıb. Dərs zamanı iştirakçılar proqramın müxtəlif xüsusiyyətlərini  və kompleks modellərin yaradılması üsullarını öyrəniblər.
Dərsin təşkilində əsas məqəsd  şagirdlərə  3D modelləşdirmə və dizaynın əsaslarını öyrətmək, onları texnologiyanın potensialı ilə tanış etmək və yaradıcı düşüncə bacarıqlarını inkişaf etdirməkdir.
Başqa məqalələr...

 

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg